Uvjeti plaćanja

Opći uvjeti plaćanja putem Interneta

Molimo Vas da se prije početka korištenja bilo koje usluge plaćanja (“usluga”) putem Internet stranica www.lunch.hr (“stranice”) (pružatelj usluga društvo Lunch nutrition d.o.o. sa sjedištem u Zagrebu, Ulica grada Vukovara 284, OIB: 25356209347, (“Lunch “)) upoznate s ovim Općim uvjetima plaćanja putem Interneta. Imate li bilo kakva pitanja ili nejasnoće vezane za uvjete korištenja, molimo da nam se obratite na e-mail adresu: podrska@lunch.hr. 

Prihvaćanje Općih uvjeta

  1. Korištenjem usluge putem stranica, prihvaćate ove Opće uvjete plaćanja putem Interneta (“Opći uvjeti”). Ukoliko se ne slažete s navedenim molimo vas da dalje ne koristite navedenu uslugu.
  2. Na sva pitanja koja nisu posebno uređena ovim Općim uvjetima primjenjuju se Opći uvjeti korištenja Internet stranica www.lunch.hr i prodaje putem Interneta koji su dostupni ovdje.

Promjene Općih uvjeta

  1. Lunch zadržava pravo u bilo kojem trenutku izmijeniti ili dopuniti ove Opće uvjete, te takve promjene stupaju na snagu danom objave na stranicama. Nastavljanjem korištenja usluge smatrat će se da pristajete na takve izmijenjene ili dopunjene Opće uvjete. Lunch Vam savjetuje da periodično provjeravate ove Opće uvjete kako bi bili upoznati sa eventualnim promjenama istih.

Načini plaćanja

  1. Lunch Vam omogućava sljedeće načine plaćanja obroka:
    • Plaćanje putem interneta – plaćanje putem WSPay sustava sustava korištenjem kreditnih i debitnih kartica naznačenih u točki 5. ovih Općih uvjeta;
    • Plaćanje novčanikom – nakon uplate određenog iznosa na žiro račun Lunch-a putem WSPay sustava korištenjem kreditnih i debitnih kartica naznačenih u točki 5. ovih Općih uvjeta, uplaćeni iznos se prikazuje na Vašem korisničkom računu kao bonus i istim možete plaćati obroke;
    • Plaćanjem bodovima – nakon sakupljanja odgovarajućeg broja bodova koji su vidljivi na Vašem korisničkom računu iste možete iskoristiti za plaćanje obroka,

– plaćanje gotovinom prilikom dostave.

Plaćanje putem Interneta bankovnim karticama

  1. Obroke je moguće platiti korištenje slijedećih bankovnih kartica:
  • Eurocard/Mastercard kreditnom karticom
  • Visa kreditnom i debitnom karticom
  • Maestro debitnom karticom; i
  1. Postupak kupnje se vrši na slijedeći način:
  • Registrirajte se
  • Odaberite obrok(e)
  • Obroke stavite u košaricu klikom na «stavi u košaricu»
  • Odaberite jedno od ponuđenih vremena dostave i korigirajte narudžbu ukoliko je potrebno
  • Odaberite vrstu plaćanja (gotovina, kartice, novčanik ili bodovi)
  • Klikom na «plati» završava kupovina (gotovinsko plaćanje je prilikom preuzimanja obroka)
  • Pričekajte svoju dostavu.

Plaćanje novčanikom

  1. U novčanik je moguće uplatiti unaprijed određene iznose koji odgovaraju cijeni određenog broja obroka.
  2. Trajanje iznosa uplaćenih u novčanik je vremenski neograničeno.
  3. Ukoliko ne iskoristite uplaćeni iznos, a ne želite više naručivati obroke od Lunch-a te otkažete svoj korisnički račun, možete zatražiti povrat uplaćenog, a neiskorištenog iznosa na način da ispunite zahtjev za povratom neiskorištenog iznosa koji možete naći na:  i isti dostavite Lunch-u na adresu elektroničke pošte ili poštom na adresu sjedišta. Povrat neiskorištenog iznosa izvršit će se u roku od 10 radnih dana od zaprimanja zahtjeva od strane Lunch-a.
  4. Postupak kupnje novčanikom vrši se na slijedeći način:
  • Registrirajte se
  • Odaberite obrok(e)
  • Obroke stavite u košaricu klikom na «stavi u košaricu»
  • Odaberite jedno od ponuđenih vremena dostave i korigirajte narudžbu ukoliko je potrebno
  • Odaberite vrstu plaćanja (gotovina, kartice, novčanik ili bodovi)
  • Klikom na «plati» završava kupovina (gotovinsko plaćanje je prilikom preuzimanja obroka)
  • Pričekajte svoju dostavu.

Plaćanje bodovima

1 BOD = 10 lipa, 1 obrok = 375 bodova

Korištenjem web stranice u svrhu naručivanja obroka ostvarujete bodove, i to u slučaju:

  • Izostavljanja pribora za jelo prilikom narudžbe

–  2 boda, odnosno isti broj bodova dobiva se pri izuzeću pribora za jelo kod naručivanja jednog ili više jela. Bez obzira koliko jela naručite i koliko narudžbi u danu izvršite, bodove ostvarujete samo za jedno jelo u danu. Znači, možete naručiti 10 jela, ali će bodovi ići samo za jedno.

  • Prednarudžbe
  1. u slučaju prednarudžbe 1 radni dan unaprijed – 2 bodova,
  2. u slučaju prednarudžbe 2 radna dana unaprijed – 3 bodova,
  3. u slučaju prednarudžbe 3 radna dana unaprijed – 6 bodova
  4. u slučaju prednarudžbe 4 radna dana unaprijed – 8 bodova
  5. u slučaju prednarudžbe 5 radna dana unaprijed – 10 bodova.

Broj ostvarenih bodova isti je neovisno o broju naručenih jela i ovisi samo o tome koliko dana unaprijed se vrši prednarudžba.

Prednarudžbe se mogu izvršiti najviše 5 radnih dana unaprijed i bodovi se ostvaruju za narudžbe izvršene tekući dan do 15 sati. Odnosno, ako do 15 h naručite jelo za idući dan, ostvarujete 2 boda, a u slučaju narudžbe nakon 15 h, smatra se da isto ne predstavlja narudžbu unaprijed, i ne ostvarujete bodove;

  • Grupne narudžbe

U slučaju generiranja grupne narudžbe ili priključivanja postojećoj grupnoj  narudžbi koju čini do 15 korisnika, ostvaruje se 0 bodova, bez obzira na broj obroka koji pojedinačni korisnik naručuje sa svojeg korisničkog računa.

Ukoliko grupnu narudžbu čine 2 korisnika = 1 bod, 3 korisnika = 2 boda, 4 korisnika = 3 boda, 5 korisnika = 5 bodova, 6 korisnika = 10 bodova, 7 korisnika = 11 bodova, 8 korisnika = 12 bodova, 9 korisnika = 13 bodova, 10 korisnika = 14 bodova, 11 korisnika = 19 bodova, 12 korisnika = 20 bodova, 13 korisnika = 21 bod, 14 korisnika = 22 boda, 15 korisnika = 23 boda. U slučaju više od 15 korisnika, ostvaruje se jednaki broj bodova kao za 15 korisnika.

Grupna narudžba se može izvršiti najkasnije do 10:00 sati na dan u kojem je potrebno izvršiti dostavu.

Korisnik ostvaruje bodove samo za sudjelovanje u prvoj grupnoj narudžbi u danu, neovisno o tome koliko je grupnih narudžbi generirano kasnije tijekom dana.

Radi olakšavanja generiranja grupne narudžbe, vrijeme u koje većina Korisnika Lunch-a odabire dostavu će biti označeno prikazom kovanice i vidljivo pojedinom Korisniku prilikom odabira vremena dostave u postupku ispunjavanja njegove narudžbe. Navedeno ne jamči ostvarenje bodova, već samo ističe veću vjerojatnost generiranja grupne narudžbe odabirom označenog vremena dostave.

Više o grupnoj narudžbi možete pronaći na Općim uvjetima.

  1. Stanje bodova korisnici mogu vidjeti u pregledu ili postavkama profila.
  2. Bodovi se ostvaruju samo za narudžbe izvršene do 15 sati. .
  3. U slučaju plaćanja bodovima, prilikom plaćanja će uz cijenu u kunama biti prikazana i cijena u bodovima. 1 bod vrijedi 10 lipa. Kada korisnik skupi dovoljno bodova, proizvod će moći platiti u bodovima.
  4. Postupak kupnje vrši se na slijedeći način:
  • Registrirajte se
  • Odaberite obrok(e)
  • Obroke stavite u košaricu klikom na «stavi u košaricu»
  • Odaberite jedno od ponuđenih vremena dostave i korigirajte narudžbu ukoliko je potrebno
  • Odaberite vrstu plaćanja (gotovina, kartice, novčanik ili bodovi)
  • Klikom na «plati» završava kupovina (gotovinsko plaćanje je prilikom preuzimanja obroka)
  • Pričekajte svoju dostavu.

Plaćanje gotovinom

  1. U slučaju plaćanja gotovinom, obroke plaćate prilikom dostave sukladno računu koji će Vam biti izdan i poslan elektroničkim putem.

Zaštita Vaših podataka

  • Kako bi ostvarili pravo na plaćanje putem Interneta potrebno je prilikom postupka kupovine dati određene osobne podatke, te podatke o bankarskoj kartici, te prikupljanje takvih osobnih podataka podliježe Općim uvjetima zaštite osobnih podataka koji su dostupni ovdje.
  • Pri plaćanju na našoj stranici koristite WSPay-napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica putem interneta. WSPay je siguran sustav za online plaćanje, plaćanje u realnom vremenu, kreditnim i debitnim karticama te drugim načinima plaćanja. WSPay kupcu i trgovcu osiguravaju siguran upis i prijenos upisanih podataka o karticama što podvrđuje i PCI DSS certifikat koji WSPay ima. WSPay koristi SSL certifikat 256 bitne enkripcije te TLS 1.2 kriptografski protokol kao najviše stupnjeve zaštite kod upisa i prijenosa podataka.
  • Kako bi zaštita Vaših podataka bila potpunija, povjerljive informacije o karticama (broj kartice, datum važenja i CVV kod) koje ste naveli se ne pohranjuju na serveru.
  • Transakcijom putem Vaše kartice upravlja treća strana (Privredna banka Zagreb d.d.) koja zaprima broj kreditne kartice i ostale osobne podatke isključivo za identifikaciju i odobrenje transakcije. U slučaju neovlaštenog korištenja Vaših osobnih podataka i/ili broja kreditne kartice, Lunch ne snosi odgovornost.

Prigovori

  • Svi prigovori mogu se slati i u pisanom obliku na slijedeće adrese:

Lunch nutrition d.o.o

Ulica grada Vukovara 284, 10000 Zagreb

OIB: 25356209347