Često postavljena pitanja

 1. Imam već kreiran račun na starom webu, ali se ne mogu ulogirati u njega na novom webu. Što trebam napraviti?

Potrebno je resetirati lozinku, klikom na ‘zaboravljena lozinka’.

2. Imam već kreiran račun na starom webu, ali novi sustav ne prepoznaje moj mail. Što trebam napraviti?

Potrebno se ponovno registrirati (prelaskom sa starog na novi web većina je korisnika ‘prenesena’ na novi, ali se može dogoditi da pojedini računi nisu kopirani).

3. Želim se registrirati, ali ne mogu naći svoju tvrtku. Što sada?

Ako ne možete naći svoju tvrtku upisivanjem u tražilicu, znači da nije još u sustavu. Potrebno je kliknuti na ‘dodajte novu tvrtku’. Tada u predviđena polja upišite naziv tvrtke i adresu s kućnim brojem- u drop downu Google će vam potom izbaciti tu adresu s kućnim brojem. Potrebno je kliknuti na to. Ispod toga, na karti, pojavit će se obavijest ‘nedostupno za dostavu’ ukoliko se vaša tvrtka nalazi izvan zone dostave.

4. Kako je moguće da je prije moja tvrtka bila unutar dostavne zone, a sada nije?

Zbog prilagodbe na novi sustav, privremeno je zona dostave nešto drugačija no prije. Sve promjene bit će navedene na webu. 

5. Što ako sam unio ‘drugačije’ ime tvrtke* u kojoj radim nego moji kolege? 

Prilikom registracije važno je u tražilici potražiti tvrtku u kojoj radite, jer ukoliko je već bila registrirana na starom webu, nalazi se u sustavu. Kod tvrtki koje imaju skraćeno i puno ime, preporučamo potražiti i jednu i drugu opciju. Ukoliko postoje obje opcije, bilo bi dobro vidjeti s kolegama pod kojim nazivom tvrtke su se oni registrirali ili naknadno u ‘postavkama profila’ – ‘uredi podatke’ uskladiti podatke s kolegama. 
Sustav svrstava korisnike u istu tvrtku prema nazivu kako bi bila moguća grupna narudžba i dobivanje bodova. 
*Preporučamo korištenje skraćenih naziva tvrtki zbog preglednosti na naljepnicama koje označavaju Lunch. Na primjer, umjesto Industrija nafte pisati INA; umjesto Središnja agencija za financiranje i ugovaranje projekata Europske unije pisati SAFU.

 *Nije potrebno dodavati d.o.o. ili j.d.o.o.

6. Što ako moja tvrtka ima više poslovnica u kojima s vremena na vrijeme radim ili sam privremeno ili stalno premješten u neku od njih?

Nema panike, potrebno je samo unijeti te adrese ako su unutar dostavne zone: 
a) Prilikom registracije klikom na ‘+’ pored već upisane i potvrđene adrese tvrtke, moguće je dodati i adrese poslovnica, ukoliko su unutar zone dostave. Postupak je isti kao kod unoštenja prvotne adrese. 
b) Naknadno dodavanje – u ‘postavkama profila’ – ‘uredi podatke’, dodati adresu poslovnice, ako je unutar zone dostave.
Kada ste naručili Lunch, prije plaćanja u Košarici imate mogućnost promijeniti poslovnicu, odnosno adresu za dostavu – klikom na strelicu unutar crnog prozorčića gdje se nalazi trenutno postavljena adresa za dostavu moguće je odabrati željenu adresu. Važno je napomenuti da navedeno vrijedi samo za privatne korisnike (naručivanje putem privatnog profila).

7. Koje vrijeme dostave mogu odabrati prilikom registracije?

Možete odabrati bilo koji od ponuđenih termina dostave, ali ono što bi bilo dobro je odabrati već uobičajeno vrijeme dostave Luncha u vašu tvrtku. 

8. Što znači onaj novčić pored pojedinih termina dostave koje vidim prilikom naručivanja Luncha?

Novčić se pojavljuje pored vremena koje je prilikom registracije kao željeno vrijeme dostave unijela većina vaših kolega i to vrijeme donosi bodove. 
Taj vremenski interval označen novčićem može se promijeniti (ako većina korisnika unutar postavki profila promijeni željeno vrijeme dostave), jer sustav sam dodjeljuje novčić onom vremenskom intervalu kojeg bira većina zaposlenika iste tvrtke. Novčić se pojavljuje do 10 h, nakon čega više ne vrijedi grupna narudžba.

9. Što uopće znače novčići?

Novčić označava bodove. Svaki novčić je jedan bod i vrijedi 0,01327 €, a sa sakupljenim novčićima moguće je platiti Lunch.

10. Čemu služe ti novčići i što se s njima radi?

Obzirom da ne postoje direktni popusti, novčići su tu kako bi se popusti ostvarili putem njih – jer sakupljenim novčićima moguće je platiti Lunch.

11. Kako mogu skupiti Lunch bodove?

Bodovi se ostvaruju za:
a) Grupnu narudžbu – to je narudžba kada Lunch naruči više ljudi iz iste tvrtke, s odabranim istim vremenom dostave prilikom naručivanja, svatko sa vlastitog profila i najkasnije do 10 h na dan isporuke (novčići se ne prikazuju poslije 10 h jer grupna narudžba ističe nakon tog vremena).
Primjer: ako grupnu narudžbu čini 10 korisnika, svatko dobiva po 14 bodova, ako grupnu narudžbu čini 15 ili više korisnika, svatko ostvaruje po 23 boda.
b) Izostavljanje pribora za jelo – ako naručujete Lunch bez pribora za jelo, novac ne trošimo na njega, već ga putem bodova vraćamo vama, a pritom zajedno manje zagađujemo majku Zemlju.
c) Prednarudžbu – bodove za prednarudžbu dajemo iz razloga jer nam to omogućuje bolje planiranje količina pojedinih obroka i bolji uvid u vaše preferencije, a vama lakše i bolje planiranje prehrane. Svaka narudžba za bilo koji dan koji slijedi, predana do 15 sati, smatra se prednarudžbom. Što se više dana unaprijed naruči, više je bodova.
Više informacija o bodovima možete naći u Uvjetima plaćanja.

12. Mogu li otkazati naručeni Lunch?

Svaki naručeni Lunch može se otkazati do 09:55 h, na dan isporuke. Poslije 10 h, sustav automatski šalje obrok u ‘obradu’ (izdavanje, pakiranje, dostava) i nemoguće ga je otkazati.

13. Zašto više ne mogu bilo kada odabrati bilo koje vrijeme dostave?

Prijašnji web omogućavao je odabiranje bilo kojeg termina dostave neovisno o tome kada se naručuje – pa ste mogli Lunch naručiti zadnji, a dobiti ga prvi, i neovisno o tome mogu li se sve dostave fizički stići. Nama je onemogućavao rukovođenje vremenima dostave i stopiranjem pojedinih termina, što je izazivalo poteškoće. Sustavno su se događala prepoterećenja pojedinih termina dostave, što je značilo da Lunch kasni. To je za nas bio ogroman problem. 
Iz tog razloga novi sustav omogućuje odabiranje pojedinog termina dostave ovisno o vremenu u kojem naručujete (nije moguće Lunch naručiti npr. samo 15 minuta prije predviđenog vremena dostave kao što je to bilo prije) i ovisno o popunjenosti tog termina dostave. Kada je vremenski period popunjen ili je isteklo vrijeme unutar kojeg se može naručiti za navedeni termin, sustav ga zaključava. Iznimke postoje i sustav će dopustiti narudžbe u već popunjenom terminu ako se tvrtka u koju treba stići Lunch nalazi na istoj adresi kao tvrtke s postojećim narudžbama (npr. ako se radi o tvrtki koja je u istoj poslovnoj zgradi kao i tvrtke s postojećim narudžbama) ili u slučaju da se radi o tvrtki koja ima ugovoren poslovni profil (poslovni korisnici).

14. Kada se zaključava pojedino vrijeme dostave?

Vremena dostave zaključavaju se ovisno o vremenu u trenutku kojem se naručuje, a mogu se zaključati i ranije ukoliko se unaprijed popuni to vrijeme dostave.
U koje vrijeme se zaključavaju koji termini dostave:
10.00 –  zaključava se termin dostave od 10.45 – 11.30.
10.45 – zaključava se vrijeme dostave od 11.30 – 12.00 i od 12.00 – 12.30
12.00 – zaključava se vrijeme dostave od 12.30 – 13.00 i od 13.00 do 13.30
13.00 – zaključavaju se i posljednja vremena dostave, 13.30 – 14.00 i od 14.00 – 14.30.
Dakle, Lunch za današnji dan moguće je naručiti do 13.00, a naručivanje prije 10 h omogućuje odabir svih mogućih termina dostave (ukoliko termin nije popunjen prednarudžbama).

15. Kako mogu dobiti povoljniji Lunch u restoranu?

Prednarudžbom Luncha ostvarujete bodove, kojima u konačnici možete platiti Lunch.

16. Na koje sve načine mogu platiti Lunch?

Lunch je moguće platiti online karticama* (Maestro, MasterCard, Visa), pomoću Lunch novčanika* (na koji možete unaprijed uplatiti jedan od ponuđenih iznosa), putem Lunch bodova (1 Lunch = 520 bodova) ili gotovinski prilikom isporuke. U restoranu je moguće platiti gotovinom ili online na jedan od navedenih načina plaćanja.
*uskoro

17. Gdje su računi za plaćene Luncheve?

Računi će biti dostupni nakon isporuke jela u vašem Pregledu pod Detaljima narudžbe. Think before you print. 🙂

18. Kako mogu pratiti stanje svoje dostave?

Klikom na Pregled dobivate uvid u stanje svoje dostave i tamo će biti navedeno nešto od ovoga – Zaprimljeno, Pakiranje, U dostavi ili Dostavljeno.

19. Mogu li Lunch naručiti mailom ili telefonom?

Nažalost ne, Lunch više nije moguće naručiti telefonski ili putem maila. Sve narudžbe moraju proći kroz sustav zbog sortiranja i planiranja dostave.

20. Što je poslovni profil?

Poslovni profil mogu ugovoriti tvrtke koje djelomično ili u potpunosti subvencioniraju obroke svojim zaposlenicima. Subvencije ne moraju biti jednake za svakog zaposlenog i pojedinačne iznose određuje tvrtka, odnosno osoba koja upravlja poslovnim profilom tvrtke. Poslovni profil olakšava naručivanje na razini tvrtke, jer svaki korisnik i dalje naručuje sam za sebe sa svog korisničkog profila, ali administrator ima jasan pregled svih narudžbi. U slučaju poslovnih profila, tvrtka svakodnevno dobiva račun-otpremnicu za subvencionirani iznos, a iz njih se na kraju mjeseca formira račun. Istovremeno, zaposlenik na mail dobiva račun s preostalim iznosom kojeg plaća na bilo koji od ponuđenih načina plaćanja (kartično, putem Lunch novčanika ili gotovinom).

21. Kako mogu kao privatna osoba imati poslovni korisnički profil na Lunchu?

Privatni korisnici koji rade u tvrtkama koje su ugovorile svoj poslovni profil imat će mogućnost birati profil s kojeg žele naručiti Lunch. Naručivanje s poslovnog profila podrazumijeva unaprijed dogovoreno vrijeme dostave koje nije moguće mijenjati i račun umanjen za iznos subvencije (ako je ona manja od 100%). Ukoliko se odabere privatni profil, moguće je birati vrijeme dostave, ali se plaća puna cijena obroka.

22. Kako ću znati da li uz moje jelo ide salata i/ili kruh?

Na svakoj naljepnici koja se nalazi na Lunchu, osim vašeg imena i prezimena, imena tvrtke, oznake menija i ostalih informacija, na dnu naljepnice nalazi se i ikonica onoga što dolazi uz vaš Lunch. Bilo bi dobro obratiti pažnju na njih, tako da točno znate što morate uzeti osim Luncha i da netko od kolega ne bi ostalo bez salate, peciva i/ili bešteka.