#ostajemdoma 🚀🏠

MOLIMO POZORNO PROČITATI ⚡️



Dragi svi,

prije svega, nadamo se da se čuvate i brinete o svojem i tuđem zdravlju. ❤️

Znate da je Lunch servis koji u normalnim okolnostima dostavlja obroke isključivo na radna mjesta svojih klijenata. 

Kako znamo da je mnogo vas u cilju prevencije širenja zaraze koronavirusa sljedećih nekoliko tjedana posao preselilo doma, odnosno radi od kuće, i mi imamo obvezu prilagoditi se novonastaloj situaciju i vršiti dostavu i na kućne adrese. Jer posao je sada i doma i na poslu. 

Tako da od sada Lunch osim na posao, do daljnjega možete naručivati i na kućne adrese, prateći sljedeće upute:

Klikni samo na žuti gumb #ostajemdoma koji se nalazi na početnom dijelu naše web stranice ili napravi sljedeće:

ZA NOVE KORISNIKE KOJI SE PRVI PUT REGISTRIRAJU

– registrirajte se pod tvrtkom #OSTAJEMDOMA ukoliko naručujete za doma ili pod vašom tvrtkom u kojoj radite ako naručujete na posao
– naručivanje je moguće najkasnije do 12:50 za tekući dan, a možete birati dostavu za termine od 10:45 do 14:30
– narudžbe su moguće i za više dana unaprijed klikom na ikonu kalendara

ZA POSTOJEĆE KORISNIKE KOJI SAMI PLAĆAJU OBROKE (PRIVATNI PROFIL)

– odite na Postavke (ikona u gornjem desnom kutu) > Postavke profila > Uredi podatke > kliknite na + kod Naziv tvrtke i odaberite tvrtku #OSTAJEMDOMA
– kliknite na + kod adrese dostave:
– otvorit će se novi prozor za dodavanje adrese
– unesite adresu i kućni broj i spremite adresu
– sustav će vam dojaviti da li smo dostupni na vašoj adresi
– ukoliko nismo dostupni na vašoj adresi, pošaljite nam upit na podrska@lunch.hr s adresom na kojoj živite pa ćemo vidjeti možemo li privremeno proširiti dostavnu zonu 🙂

ZA POSTOJEĆE KORISNIKE KOJIMA I OBROK KOD KUĆE SUBVENCIONIRA TVRTKA (POSLOVNI PROFIL)

– odite na Postavke (ikona u gornjem desnom kutu) > Postavke profila > Uredi podatke > kliknite na + kod adrese dostave:
– otvorit će se novi prozor za dodavanje adrese
– unesite adresu i kućni broj i spremite adresu
– sustav će vam dojaviti da li smo dostupni na vašoj adresi
– ukoliko nismo dostupni na vašoj adresi, pošaljite nam upit na podrska@lunch.hr s adresom na kojoj živite pa ćemo vidjeti možemo li privremeno proširiti dostavnu zonu 🙂

VAŽNO

– naručujte putem privatnog profila, OSIM u slučaju da poslodavac plaća subvenciju i u slučaju rada od kuće – tada možete naručivati i s poslovnog (ako niste sigurni subvencionira li poslodavac Lunch i doma, možete to provjeriti s nama putem poslovni@lunch.hr )
– ukoliko vam poslodavac subvencionira Lunch i za dostavu na kućnu adresu, a želite naručiti obroke i za ostale članove svoje obitelj, molimo vas da jedno jelo naručite putem poslovnog profila, a ostala jela putem privatnog profila (profile odabirete klikom na ikonu u gornjem desnom kutu weba)
– plaćajte isključivo putem kartica ili putem novčanika kako bismo međuljudske kontakte i kontakt s gotovinom sveli na minimum. Način plaćanja podešavate u Košarici nakon što jelo dodate u Košaricu kolikom na Postavke brze naplate
– u srijedu, 18.03., testno krećemo s dostavama na kućne adrese pa postoji mogućnost da Lunch neće stizati u točno odabrane termine zbog promjene načina rada (molimo za razumijevanje 🙂)

Za sva eventualna pitanja od 9-17 h tu su kolege na Podršci. Van tog vremena pišite nam na podrska@lunch.hr.

Udružimo snage u oprezu. 💪🏻
Stay safe!

Lunch